21. mars 2014

Stemningsfult frokostbord med Hverdagslykke!

Takk til Anette med bloggen Guttemamma, som har laget dette fine innlegget med serviset vårt Hverdagslykke!

Klikk HER for å finne din nærmeste forhandler!



Å dekke bord er noe jeg er glad i, og jeg er opptatt av at man skal bruke det man har i hus så det har jeg gjort på dette bordet. Bortsett fra serviset jeg var så heldig å vinne, var alt det andre i hus. Vel..., noe var faktisk utenfor også. Grenene med gåsunger kastet jeg ut på verandaen lenge før jul, de dukket opp da snøen forsvant og fikk komme inn igjen nå!



Serviset vet jeg kommer til å bli mye brukt, bollene er supre til frukt, godteri etc og de fine lattekoppene er kjempefine å bruke til blomsterløk! Det kommer i flere fine farger, titt innom her.



Kaffen er alt klar, havregrøten putrer i kjelen og rundstykkene står i ovnen.
♥Velkommen til frokost♥
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og leser hver eneste en. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...