28. mars 2014

Hverdagslykke rundt frokostbordet

Takk til Camilla med bloggen Mamma og Interiør, som har laget dette fine innlegget med serviset vårt Hverdagslykke!

Klikk HER for å finne din nærmeste forhandler!


Nå vil jeg dele mitt frokostbord med dere lesere. 
Det finnes MANGE flotte bord dekkinger der ute, og min er kanskje ikke like kreativ som mange andre, 
MEN praktisk i forhold til barn i hus og passer oss :)
Jeg liker at det ser rent ut, ikke er for mye, og at hovedfokuset nettopp blir det flotte serviset som jeg vil vise dere :) 
 
 
Jeg elsker skålene/bollene! De kan brukes til godis, frokostblanding, til å tilbehør i osv- multifunksjonell med andre ord , and i just love it !:)
Hjerte tallerkenene er super søte og kan brukes til å ha under koppen , legge te poser på, ha brødmat/knekkebrød på, eller diverse tilbehør eller pynt om du vil !:) SMASHING og elsker at det er
annerledes enn de vanlige runde :)
Også var det koppene da... Disse er min absolutte nye favoritt, og jeg gleder meg til å handle inn flere i serien HVERDAGSLYKKE
De er gode å holde i , dekorative, og holder godt på varme/kalde drikker .

Som dere sikkert forstår så er jeg veldig fornøyd med dette serviset fra Mille Moi som heter Hverdagslykke. 
Serviset finnes i flere farger og varianter, noe som gjør det litt ekstra morro å bygge på da man kan eksprimentere litt med farge og varianter. 

Jeg anbefaler også for dere med instagram konto å følge MIlleMOi på: @millemoiinterior

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og leser hver eneste en. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...