17. desember 2013

En spennende mulighet for deg som blogger!

Vi gir nå bort 10 frokostpakker til en verdi av kr. 798,- per stk. til utvalgte bloggere!

Det eneste du trenger å gjøre, er å dekke et personlig frokostbord med serviset du mottar, og lage et blogginnlegg om det, hvor du linker til bloggen vår.

Du kan velge mellom 3 ulike farger. Se bildene under. Hver pakke inneholder:

2 frokost-tallerkener
2 XL-kopper
og
2 Jumbo-boller

Legg igjen en kommentar eller send oss en melding på: post@millemoi.no og fortell oss om dette er noe du kunne tenke deg å bli med på. Husk å skrive hvilken farge du ønsker deg, og oppgi også adressen din, slik at vi får sendt pakken til deg.

Gi oss gjerne en tilbakemelding så raskt som mulig.

Vi velger ut 10 bloggere blant de som er interesserte i løpet av januar. De som er valgt ut vil få personlig beskjed.

Gleder oss til å høre fra dere!

Vennlig hilsen Mille Moi - jentene






12 kommentarer:

  1. oooo et frokost bord med et slik servise kunne jeg dekket hver dag=) hehe Alle tre er jo helt nydelige på hver sin måte men jeg må jo innrømme jeg faller litt ekstra for det beige. Ønsker deg en fin førjulstid!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Såååå nydelig, om man må si en blir det nr 3 :) men alle er like fine!

    SvarSlett
  3. Å ja, jeg vil veldig gjerne være med på dette med Frokostpakke 1. Jeg har lenge tenkt å bytte ut mitt gamle Höganäs servise og dette hadde vert en super start på det.

    SvarSlett
  4. For en utfordring da - jeg har veldig lyst å bli med!! Kunne tenkt meg det i beige, men også det i rødt - fryktelig vanskelig altså ;) Er det eggeglass til disse settene forresten?

    Krysser fingrene for at jeg blir trukket ut ;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Jeg knuste den ene bollen min fra Mille Moi i går og ble så lei meg :( Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg sett nr 3 fordi jeg rett og slett elsker blått :)
    God Jul & Ett Riktig Godt Nyttår ønsker jeg deg!
    Klem fra Lotta

    SvarSlett
  6. Kunne virkelig tenkt meg sett nr. 1, men dette gjelder kanskje bare for interiørblogger?
    Jeg kan ikke skryte på meg å blogge om interiør i scrappebloggen min ;)
    Fine sett var det uansett :)
    Turid

    SvarSlett
  7. Åh for en vidunderlig mulighet!!

    Superlekkert alle 3 settene,selvom hjertet mitt banker ekstra for det beige settet :) siden det ville være supert hjemme hos meg.

    Krysser fingrene for at eg blir den heldige vinneren av dette utrolig lekre settet :)

    ha en vidunderlig advent <3

    cuskima.blogg.no er navnet på bloggen min eller min felles blogg Iknowthatmagazine.com

    SvarSlett
  8. Heisan. Flotte frokostpakker alle tre.....men må jeg velge så blir det nok nr 1. Er vel mest spent på om dette gjelder alle som blogger.... for selv om jeg pusser opp div. møbler, gulv og lager div bilder osv., så er det nok det meste på bloggen min om scrapbook og papirhobby... men det er jo lov å håpe...tvi tvi... :-)
    Juleklem fra Heidi

    SvarSlett
  9. Dette skulle jeg veldig gjerne ha vært med på,og det beige er nok det jeg ville valgt. Krysser fingrene :)
    Hilsen Hildegunn

    SvarSlett
  10. frokostservice 1 var utrolig fint og kunne gjerne tenkt meg å hatt mange hyggelige frokoststunder med dette :))

    Jeg er veldig gjerne med :))

    camegg.blogg.no

    Camillaeggen@gmail.com

    goood jul :)

    klem Camilla Eggen

    SvarSlett
  11. Ser det er mange som synes baige , ikludert meg selv, men jeg ser jo nå også at BLått er veeeeeldig fint :)) ikke lett dette:)) spennende er det ihvertfall:)

    klem camilla
    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  12. Dette hadde vært veldig artig å være med på hvis det gjelder alle typer blogger. Men selv om jeg ikke er noen interiørblogger så spiser jeg frokost og det har jammen hendt at jeg har tatt bilder av den også;)
    Alle tre settene var fine men av den enkle grunn at pakke 1 hadde runde fat så var det også den som ble min favoritt.

    Krysser fingrene
    Hanne:)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og leser hver eneste en. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...